Jeannette Dreyer

Blogindlæg

Hvad er en coaching samtale?

En coaching-samtale er en samtale mellem en coach og en klient, hvor coachen hjælper klienten med at identificere og nå sine mål. Coaching-samtaler er normalt struktureret og fokuseret på at hjælpe klienter med at identificere specifikke handlinger og trin, som kan føre til succes i forhold til deres mål.

Coachen kan bruge en række teknikere og metoder til at hjælpe klienten med at opdage deres styrker, værdier, behov og ønsker, og hjælpe dem med at udvikle en plan for at opnå deres mål. Coaching-samtaler kan ske personligt, via telefon eller online, og typiske varer en session mellem 60 minutter.

Formålet med en coaching-samtale er at hjælpe klienten med at finde deres eget svar og tage ansvar for deres egen udvikling, snarere end at coachen fortæller klienten, hvad de skal gøre.

Coachen vil normalt stille åbne spørgsmål, lytte aktivt, give feedback og opmuntre klienter til at håndtere deres erkendelser.

Jeg er klar til at hjælpe dig

I mine samtaler er der altid fokus på, hvad der giver dig energi og hvad der gør dig glad og tilfreds i din dagligdag

At genfinde roen og glæden og stå ved dig selv

Vi tager altid udgangspunkt i dine ønsker, mål og udfordringer

Du vil lære at give slip på fortiden, og på dét som holder dig tilbage

Du vil få hjælp til at holde motivationen med selvsikkerhed og ro på tankerne

Jeg tilbyder gratis 30 minutters afklarende samtale

Ja, lad os tage en snak

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få guiden:

– Sådan tackler du rollen som pårørende til et menneske med langvarig sygdom – fysisk eller psykisk.
Tilmeld dig nyhedsmail og modtag inspiration og værktøjer til rollen som pårørende.